Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Η εικόνα στην Εργοθεραπευτική παρέμβαση

Σε παιδιά με προβλήματα συγκέντρωσης, μεγάλη διάσπαση προσοχής και έλλειψη επικοινωνίας είναι δυνατό να εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα οργάνωσης χρόνου με τη χρήση φωτογραφιών και εικόνων.   Ο περιορισμός του προγράμματος έγκειται στο γεγονός ότι το παιδί πρέπει να έχει αυξημένη οπτική αντίληψη, ώστε να αναγνωρίζει αντικείμενο από εικόνα. Το πλεονέκτημα του προγράμματος είναι ότι μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και αν υπάρχει απουσία λόγου στο παιδί. Αλλά και στην περίπτωση που το παιδί έχει λόγο ή ο λόγος του πρόκειται να αναδυθεί, το πρόγραμμα μάλλον ενισχύει τη λεκτική επικοινωνία παρά την αναστέλλει.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου