Όταν οι γονείς μαθαίνουν ότι το παιδί τους έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία και χρειάζεται παρέμβαση από ειδικό παιδαγωγό αναρωτιούνται:
-Τι ακριβώς θα κάνουν μαζί;
-Μπορεί όντως να βοηθήσει το παιδί μου και αν ναι με ποιόν τρόπο;
-Τι σημαίνει συνεδρία Ειδικού Παιδαγωγικού;
-Γιατί τελικά χρειάζεται αυτού του είδους την παρέμβαση το παιδί μου και μετά από αυτό θα μπορεί να διαβάζει με μεγαλύτερη ευκολία;
Όταν το παιδί σας εμφανίζει μαθησιακή δυσκολία, δυσκολία στην ανάγνωση ή τη γραφή, δυσκολία στην ανάπτυξη, δυσκολία στην αρίθμηση κρίνεται απαραίτητη η ειδική παιδαγωγική παρέμβαση η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού.
Στο Παιδικό Εργαστήρι Γλυφάδας:
• Το παιδί αρχικά αξιολογείται λεπτομερώς από τον ειδικό.
• Σύμφωνα με τις δυσκολίες του παιδιού θέτονται οι στόχοι της θεραπείας.
• Χρησιμοποιείται εξειδικευμένο υλικό που εμπλουτίζεται διαρκώς.
• Χρησιμοποιούνται εκπαιδευτικά παιχνίδια.
• Στα παιδιά που πηγαίνουν στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ή στο Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα Οργάνωσης Μελέτης με στόχο να μάθει το παιδί τεχνικές κατανόησης και απομνημόνευσης του κειμένου, μεθόδους δημιουργίας σχεδιαγράμματος για τα θεωρητικά μαθήματα.
• Πραγματοποιούνται ατομικά ραντεβού με τους γονείς στα οποία δίνονται οδηγίες για το πως θα βοηθήσουν το παιδί τους να μελετάει στο σπίτι.
Κέλλυ Ταβουλάρη
-Τι ακριβώς θα κάνουν μαζί;
-Μπορεί όντως να βοηθήσει το παιδί μου και αν ναι με ποιόν τρόπο;
-Τι σημαίνει συνεδρία Ειδικού Παιδαγωγικού;
-Γιατί τελικά χρειάζεται αυτού του είδους την παρέμβαση το παιδί μου και μετά από αυτό θα μπορεί να διαβάζει με μεγαλύτερη ευκολία;
Όταν το παιδί σας εμφανίζει μαθησιακή δυσκολία, δυσκολία στην ανάγνωση ή τη γραφή, δυσκολία στην ανάπτυξη, δυσκολία στην αρίθμηση κρίνεται απαραίτητη η ειδική παιδαγωγική παρέμβαση η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού.
Στο Παιδικό Εργαστήρι Γλυφάδας:
• Το παιδί αρχικά αξιολογείται λεπτομερώς από τον ειδικό.
• Σύμφωνα με τις δυσκολίες του παιδιού θέτονται οι στόχοι της θεραπείας.
• Χρησιμοποιείται εξειδικευμένο υλικό που εμπλουτίζεται διαρκώς.
• Χρησιμοποιούνται εκπαιδευτικά παιχνίδια.
• Στα παιδιά που πηγαίνουν στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού ή στο Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα Οργάνωσης Μελέτης με στόχο να μάθει το παιδί τεχνικές κατανόησης και απομνημόνευσης του κειμένου, μεθόδους δημιουργίας σχεδιαγράμματος για τα θεωρητικά μαθήματα.
• Πραγματοποιούνται ατομικά ραντεβού με τους γονείς στα οποία δίνονται οδηγίες για το πως θα βοηθήσουν το παιδί τους να μελετάει στο σπίτι.
Κέλλυ Ταβουλάρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου